Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S těmi ženami to není tak jednoduché jak to vypadá.

Samozřejmě asi záleží na zemi kde je to praktikováno, ale já jezdím často do Turecka kde mám známé. Ve své podstatě to tam funguje tak, že na veřejnosti je chlap šéf, ale jen potud co mu doma žena schválí. Je výhoda, že si tam pro vás ženská nemůže přijít do hospody (čajovny).

Je to přesně ten krk co kroutí tou hlavou.

Moje známá je rozvedená a má čtyři syny okolo třicítky a když zavelí, tak synci stojí v pozoru a nedovolí si ani pípnout, venku ovšem jdou první synové.

2 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2226x
Nemám předem jasno, na čí straně budu stát. I nepřítel může mít někdy pravdu a naopak. Jako ajťáka mě nezajímá politická korektnost, pouze 1 nebo 0.

Protože trpím fóbií z pomlček, používám spojovníky, přestože je to stylisticky špatně.

Přesto, že jsem hned v několika článcích zmínil definici slova dezolát, neustále se objevuje tatáž otázka doplněná o manipulaci, kterou mi podsouvá definici zcela jinou, dávám to rovnou do popisku blogu. Dezolát je "protagonista dezinformační scény, většinou trvale nespokojený jedinec na okraji společnosti, který si životní frustraci kompenzuje odmítáním společenských autorit a příklonem ke konspiračním teoriím a politickému extrémismu". Zapamatujte si to a už se mě na to neptejte. Čili ne, dezolát není člověk "s jiným názorem". Tedy pokud nešíří dezinformace, tak to, alespoň pro mě, není dezolát.

Seznam rubrik